All for Joomla The Word of Web Design

Görsel ve Yazılı Basın Medya Planlama

MEDYA PLANLAMA NEDİR Medya Planlama nedir sorusunu kısaca şöyle açıklayabiliriz. Bir ürünün ya da bir markanın potansiyel tüketicisine – tanımlanan hedef kitlesine istenilen mesajı – reklamı ulaştırmanın en iyi yoluna ulaşmak için alınan kararlar sürecidir. Medya planlama yapılırken yanıtlanması gereken sorular Belli bir malı ya da ürünü satın aldırmak üzere kaç potansiyel müşteriye ulaşmalıyım? Hangi […]

İletişim Stratejisi

STRATEJIK PLANLAMA Reklam ve tanıtım faaliyetleri markaların yaşamsal süreçleri içerisinde önemli bir görev üstlenmektedir. Reklamın ne olduğu, neler yapabileceği veya yapamayacağı noktasında beklentiler her geçen gün daha da artmaktadır. “Reklamı nasıl daha etkili hale getiririz” sorusunun yanıtı konusunda da her gün yeni fikirler üretilmektedir. Bu noktada, önemli bir görev üstlenen stratejik planlama, ortaya konan kısıtlı […]